اولین واکنش «مسعود پزشکیان» به نتیجه انتخابات: «سپاس ایران. خاک پاک مردم ایران. مسعود پزشکیان» هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) رفع ناترازی صندوق‌های بازنشستگی با اجرای چند راهکار در دولت چهاردهم مراسم تحلیف پزشکیان، رئیس جمهور منتخب چه زمانی برگزار می‌شود؟ بازتاب انتخابات ریاست جمهوری ایران در رسانه‌های خارجی + فیلم و عکس اعلام نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها + آمار و اینفوگرافی نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نتایج غیررسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ زمان قانونی اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد به پایان رسید + ویدئو پایان رسمی رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و آغاز شمارش آرا میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اسلامی: مسئولان آژانس برای بازدید و مذاکره در تهران هستند| روابط با آژانس در چارچوب پادمان برقرار است+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۱۵۶۹
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
اسلامی: مسئولان آژانس برای بازدید و مذاکره در تهران هستند| روابط با آژانس در چارچوب پادمان برقرار است+ فیلم
رئیس سازمان انرژی اتمی با اعلام اینکه مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران هستند، گفت: آن‌ها از روز گذشته در حال مذاکره، بازدید و بررسی هستند و ابهاماتی را که با برداشت ناصواب یک بازرس خلق شده بود نیز رفع رجوع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه مذاکرات برجامی و توافق برجام معامله‌ای بوده که میان کشور‌های عضو گروه ۱+۵ و جمهوری اسلامی ایران برای اعتمادسازی انجام شد، اظهار داشت: طرف‌های اصلی این معاهده تکالیفشان را انجام ندادند. به ویژه آمریکایی‌ها هم خودشان همکاری نکردند و هم اجازه ندادند دیگران همکاری کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: این جریان پرفشار سیاسی که به دنبال این است تعهدات برجامی را ایران یکطرفه انجام دهد و آن‌ها پایبند به تعهداتشان نباشند، موضوع کاملاً غیرقابل قبولی است و ما فشار‌های سیاسی، جوسازی، مساله‌آفرینی‌ها را برنمی‌تابیم.

اسلامی بیان کرد: موضوعی که وجود دارد، این است که روابط ما با آژانس در چارچوب پادمان برقرار است و مواردی را که بازرس آژانس مطرح کرده بود، مسئولان آژانس که در تهران هستند، بررسی کردند. آن‌ها از روز گذشته در حال مذاکره، بازدید و بررسی هستند و ابهاماتی را که با برداشت ناصواب یک بازرس خلق شده بود، رفع رجوع شده است و یا در حال رفع و رجوع شدن قرار دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: ما با تعامل، هماهنگی و پیگیری که انجام دهیم همواره از اینکه به تولید ابهام جدیدی در فرایند همکاری‌های ما با آژانس بی‌انجامد جلوگیری می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->