حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

اسلامی: مسئولان آژانس برای بازدید و مذاکره در تهران هستند| روابط با آژانس در چارچوب پادمان برقرار است+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۱۵۶۹
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
اسلامی: مسئولان آژانس برای بازدید و مذاکره در تهران هستند| روابط با آژانس در چارچوب پادمان برقرار است+ فیلم
رئیس سازمان انرژی اتمی با اعلام اینکه مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران هستند، گفت: آن‌ها از روز گذشته در حال مذاکره، بازدید و بررسی هستند و ابهاماتی را که با برداشت ناصواب یک بازرس خلق شده بود نیز رفع رجوع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه مذاکرات برجامی و توافق برجام معامله‌ای بوده که میان کشور‌های عضو گروه ۱+۵ و جمهوری اسلامی ایران برای اعتمادسازی انجام شد، اظهار داشت: طرف‌های اصلی این معاهده تکالیفشان را انجام ندادند. به ویژه آمریکایی‌ها هم خودشان همکاری نکردند و هم اجازه ندادند دیگران همکاری کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: این جریان پرفشار سیاسی که به دنبال این است تعهدات برجامی را ایران یکطرفه انجام دهد و آن‌ها پایبند به تعهداتشان نباشند، موضوع کاملاً غیرقابل قبولی است و ما فشار‌های سیاسی، جوسازی، مساله‌آفرینی‌ها را برنمی‌تابیم.

اسلامی بیان کرد: موضوعی که وجود دارد، این است که روابط ما با آژانس در چارچوب پادمان برقرار است و مواردی را که بازرس آژانس مطرح کرده بود، مسئولان آژانس که در تهران هستند، بررسی کردند. آن‌ها از روز گذشته در حال مذاکره، بازدید و بررسی هستند و ابهاماتی را که با برداشت ناصواب یک بازرس خلق شده بود، رفع رجوع شده است و یا در حال رفع و رجوع شدن قرار دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: ما با تعامل، هماهنگی و پیگیری که انجام دهیم همواره از اینکه به تولید ابهام جدیدی در فرایند همکاری‌های ما با آژانس بی‌انجامد جلوگیری می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->